Case - Primo

Leadgen

Vi tok Primo Communication fra en CPL på 358kr til en CPL på 80kr

«To unge menn som virkelig leverer resultat og ikke bare løfter, hos meg skåret dere høyes ved å være lett tilgjengelig uavhengig når jeg tar kontakt. . 

Etter bare to uker oppnådde vi;

Fra en CPL på 358 til 82kr

Over en 100% økning i annonsebudsjett

Skalering av annonser fører ofte til høy CPL, men vi kombinerte en lavere CPL med høyere annonsebudsjett.

Utfordringen

Manglet ansatte, trengte en konstant strøm med leads som kom inn

De hadde prøvd kampanjer tidligere, men leadskostnader økte og økte. Det var ikke lenger gunstig.

Løsningen

Et hands-on byrå derav resultat var knyttett opp til inntjening

Vi jobber kun basert på resultat; det betyr at vi har de beste intesjonene for å skape de BEST resultatene.

Vi jobbet sammen med Primo for å utarbeide nye creatives som konverterte og optimaliserte hele kundereisen.